Rekrutacja szkoła

Lista osób przyjętych do klasy I jest wywieszona na tablicy w korytarzu przy wejściu do szkoły.

 
Od 4 marca 2024 roku odbywają się w Gminie Gostyń zapisy do klasy pierwszej na nowy rok szkolny 2024/2025.                                                    
Zarządzenie Burmistrza Gostynia w sprawie terminów przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego.

Rodzice dzieci zamieszkałych w obwodzie szkolnym składają:

  • Zgłoszenie dziecka do szkoły

Rodzice dzieci zamieszkałych poza obwodem szkoły składają:

  • Wniosek o przyjęcie do klasy pierwszej dla dziecka spoza obwodu
  •  Załączniki potwierdzające spełnienie kryteriów rekrutacyjnych:

– oświadczenie o zamieszkiwaniu kandydata na terenie gminy Gostyń –  zał. nr 1

– oświadczenie o niepełnosprawności kandydata – zał. nr 2

– oświadczenie o zamieszkiwaniu w obwodzie szkoły kandydata osób wspierających w zapewnieniu należytej opieki nad dzieckiem – zał. nr 3

  • Potwierdzenia woli przyjęcia – zał. nr 4

W razie problemów z widocznością załączników proszę odświeżyć stronę.

Terminy przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego i postępowania uzupełniającego składania dokumentów na rok szkolny 2024/2025 do klasy I Szkoły Podstawowej im. Wandy Modlibowskiej w Sikorzynie

Lp.

Procedura

Termin

1.

Składanie wniosków o przyjęcie do szkoły wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie przez kandydata warunków lub kryteriów rekrutacyjnych

od 4 marca 2024

do 15 marca 2024

2.

Postępowanie uzupełniające

od 27 maja 2024

do 31 maja 2024

3.

Weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków i dokumentów w postępowaniu rekrutacyjnym

od 18 marca 2024

do 21 marca 2024

4.

Postępowanie uzupełniające

od 3 czerwca 2024

do 4 czerwca 2024

5.

Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych w postępowaniu rekrutacyjnym

22 marca 2024

6.

Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych w postępowaniu uzupełniającym

5 czerwca 2024

7.

Potwierdzenie rodzica kandydata woli przyjęcia do szkoły podstawowej w postaci pisemnego oświadczenia w postępowaniu rekrutacyjnym

od 25 marca 2024

do 29 marca 2024

8.

Potwierdzenie rodzica kandydata woli przyjęcia do szkoły podstawowej w postaci pisemnego oświadczenia w postępowaniu uzupełniającym

od 10 czerwca 2024

do 14 czerwca 2024

9.

Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych w postępowaniu rekrutacyjnym

3 kwietnia 2024

10.

Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych w postępowaniu uzupełniającym

17 czerwca 2024

 

Dokumenty do pobrania